TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääRavintoloille kassajärjestelmiä kehittävä Ravinteli Softa hankkii laitteet asiakkailleen Solutolta. Loistava palvelu ja Soluton aito kiinnostus asiakastaan kohtaan saa yhteistyön jatkumaan edelleen.
Hämeentiellä sijaitseva Ravintola Tanner on hyvä esimerkki Ravinteli Softan ja Soluton yhteistyöstä. Ravintolan pöydässä istuu Ravinteli Softan toimitusjohtaja Juhani Ollila, joka rapsuttaa lattialla makaavaa Puuhka-koiranpentua.
– Tässä on kaksi ravintolatilaa päällekkäin, alakerrassa yökerho ja yläkerrassa ruokaravintola, joka on 16 tuntia auki vuorokaudessa. Se asettaa tietyt haasteet ylläpidolle ja huollolle, koska sen pitää toimia koko ajan. Näillä spekseillä menimme Solutolle, Ollila selittää.
“Soluto on aivan ylivertainen toimija. Isot ovat luotettavia – tämä on se perinteinen ymmärrys ja se ei ole totta millään tavalla. Keneltäkään isolta operaattorilta ei saa toimistolle pikana toimitettua sim-korttia, ellet ole valmis maksamaan tuhansia. Solutolta saa.”
Ollilan liikekumppani oli aikoinaan Soluton toimitusjohtajan kanssa Haaga-Heliassa samalla yrittäjyyskurssilla. Soluton valitseminen yhteistyökumppaniksi oli siis helppoa.
– Soluto on aivan ylivertainen toimija. Isot ovat luotettavia – tämä on se perinteinen ymmärrys ja se ei ole totta millään tavalla. Keneltäkään isolta operaattorilta ei saa toimistolle pikana toimitettua sim-korttia, ellet ole valmis maksamaan tuhansia. Solutolta saa, Ollila sanoo.
Soluto toimittaa Ravinteli Softan asiakkaiden tarpeisiin verkkoja, langattomia tukiasemia, palomuureja, tabletteja, tietokoneita ja lista jatkuu.
– Soluton kanssa asioiminen on yksinkertaista ja helppoa. Me emme ymmärrä, miksi b/g/n ja ac-infrastruktuuri on tärkeää verkkoratkaisuissa, en minä tiedä mitä ne edes tarkoittavat. Soluto ymmärtää ja kertoo meille ne pointit sieltä, Ollila naurahtaa.
Jos Ravinteli Softa tekisi kaiken itse, jäisi Soluton ammattitaitoinen palvelu saamatta. Se on nimenomaan tärkein juttu yhteistyössä.
– Niitä laitteita voi ostaa mistä vaan, maailma on täynnä erilaisia tukkuja. Se, missä toimitusjohtaja Jani-Petteri on ymmärtänyt asian täysin oikein, kun hinnat ovat samat kaikille, on se, että sinulla on hyvä palvelu. Ja sen he tekevät parhaiten, Ollila summaa.