TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääAlina-ketju tarjoaa asiakkailleen laadukkaita kotityö- ja hoivapalveluja, kotisairaanhoitoa, lapsiperheiden kotipalveluja sekä etälääkäripalveluja. Lähes kaikki ketjun yksiköt ovat paikallisen yrittäjän vetämiä. Vuonna 2019 yrityksiä oli yhteensä noin 30 ympäri maata. Staria vastaa emoyhtiön sekä kaikkien ketjun yrittäjien taloushallinnosta.
“Ihan niin kuin ennen vanhaan kodinhoitajat menivät asiakkaiden luokse, teemme me yhä asiakkaan luona ihan kaikkea. Olemme esimerkiksi asiointiapuna tai saatamme asiakkaita lääkäriin”, kertoo Iisalmella toimiva Alina-yrittäjä Minna Partti.
Starian ja Alina-ketjun yhteistyö on hyvin laajamittaista kattaen sekä emoyhtiön että kaikkien ketjun yrittäjien kokonaistaloushallinnon.
“Kumppania valitessa Staria näyttäytyi sekä taloudellisesti että laadullisesti aika ylivoimaisena. Totta kai meillä oli myös tiedossa tämä Starian erikoistuminen nimenomaan franchise-yritysten taloushallintoon”, muistelee Alina Hoivatiimin toimitusjohtaja Satu Jäntti.
“Meillä on Starialta palkanlaskenta ja kirjanpito. Käytössämme on Netvisor-ohjelmisto, jonka kautta tiedot siirtyvät hoitotyön ohjelma HILKASTA sinne. Se kyllä helpottaa töitä huomattavasti ja apu on ollut todella iso. Olen ollut kiitollinen”, Partti kertoo.
“Starialla on kuunneltu yrittäjää.”
Käytännössä yrittäjillä on Starialla henkilökohtaiset kirjanpitäjät ja palkanlaskijat. Ketjuhallinnolle on puolestaan oma ohjausryhmänsä.
“Aina on ollut mutkatonta soittaa ja keskustella asioista suoraan Starian ihmisten kanssa”, Jäntti kiittelee.
“Starialla on kuunneltu yrittäjää. Jos meiltä tulee palautetta, niin siellä reagoidaan heti. Starian palvelut helpottavat yrittäjän arkea ja vähentävät työkuormaa huomattavasti”, Partti summaa.