Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Arvokasta kokemusta ja itsevarmuutta

Jan Forss työskentelee Elisalla yritysmyynnissä. Ennen Elisalla aloittamistaan oli Jan töissä Suoramarkkinointi Megassa myyjänä. Jan kokee, että Megassa hankittu työkokemus oli varmasti yksi avaintekijä siinä, että hän sittemmin pääsi Elisalle töihin. Megassa työskennellessään Jan oppi omien sanojensa mukaan käyttämään puhelinta myynnin välineenä sekä kohtaamaan asiakkaan ihmisenä puhelimitse.

Jan Forss työskentelee Elisalla yritysmyynnissä vastaten omasta asiakassalkustaan, Elisan tuotteiden myynnistä sekä uusasiakashankinnasta. Suoramarkkinointi Megassa Jan työskenteli noin vuoden ajan opintojensa ohessa osa-aikaisesti iltaisin. Mega oli myyntityöstä kiinnostuneen nuoren miehen ensimmäinen myynnin työpaikka.

“Tämä on loistava paikka kehittää omaa osaamista ja pitkäjänteisyyttä, jota myynnissä tarvitaan”

– Hain Megaan aikoinaan sen takia, että myynnillinen työ kiinnosti, ja se käytännön kokemus oli jostain hankittava. Megassa työskentely oli minulle helpoin tapa saada kokemusta, Jan kertoo.

– Parasta Megassa työskentelyssä oli se, että töitä tehtiin hyvällä porukalla. Meillä oli aika vapaat kädet töiden tekemiseen. Pääasia oli se, että pääsimme tavoitteisiin. Teimme töitä hyvällä draivilla ja pidimme välillä hauskaakin, Jan kuvailee.

”Opit kohtaamaan asiakkaan ihmisenä puhelimen välityksellä”

Jan kokee, että Megassa hankitulla työkokemuksella oli vaikutusta siihen, että hän pääsi nykyiseen työhönsä Elisalle. Megassa puhelimen käyttö myynnin välineenä tuli tutuksi. Puhelimen käytön lisäksi Jan oppi Megassa myös myyntityössä tarvittavaa pitkäjänteisyyttä.

– Tämänhetkiseen työtehtävääni Megan työkokemus vaikutti positiivisesti. Se vaikutti käytännössä jo ensimmäisessä haastattelussa, jolloin työnantaja sanoi, että he arvostavat kokemusta telemarkkinoinnista, sekä sitä, että on näyttöä työssä pärjäämisestä, Jan muistelee.

– Puhelin on äärettömän tärkeä työväline myynnissä. Sen käyttäminen on sellaista kokemusta, mitä Megasta saat. Opit kohtaamaan asiakkaan ihmisenä puhelimen välityksellä, Jan painottaa.

Rohkeutta ja itsevarmuutta myyntityöhön

Janin mielestä Suoramarkkinointi Mega sopii työpaikkana oikeastaan kenelle vain. Työajat ovat joustavat ja niihin pääsee itse vaikuttamaan. Ensimmäistä myynnin työpaikkaa etsivälle Mega on Janin omien sanojen mukaisesti “älyttömän hyvä paikka.”

– Tämä on loistava paikka kehittää omaa osaamista ja pitkäjänteisyyttä, jota myynnissä tarvitaan, Jan sanoo.

– Megasta saa rohkeutta ja itsevarmuutta myyntityöhön sekä asiakkaiden kohtaamiseen. Jokainen asiakas on haastava, ja Megassa sinulla on käytännössä mahdollisuus kehittää omaa itseluottamusta myynnin näkökulmasta vahvemmaksi ja oppia kohtaamaan asiakkaat rohkeammin ihmisenä, Jan kiteyttää.

Suoramarkkinointi Mega Oy on v. 1986 perustettu puhelimitse tapahtuvaan markkinointiin erikoistunut yritys. Yritys toimii Suomessa 17 paikkakunnalla ja lisäksi Baltiassa 18 toimiston voimin.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.