TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääViheralan yritys GardenLivingillä on käytössään Tehdenin kassajärjestelmä. Helppokäyttöinen ja monipuolinen järjestelmä mahdollistaa asiakkaiden ripeän palvelemisen lisäksi esimerkiksi laskutuksen ja varaston hallinnan. Erityistä kiitosta saa Tehdenin erinomainen asiakaspalvelu.
Piha ja sisätilat ovat kokonaisuus, joka on valmis vasta kun ne puhuvat samaa kieltä. Pihan vihreys siirtyy oikein suunniteltuna saumattomasti ulkoa sisälle. GardenLiving tarjoaa sekä kodeille että yrityksille laajan viheralan osaamisen yhdestä paikasta: pihasuunnittelun, pihapalvelut sekä kukat ja huonekasvit arkeen, juhlaan ja tapahtumiin.
– Toteutamme pieniä ja suuria haaveita yhdistämällä luonnon ja designin, kertoo GardenLivingin toimitusjohtaja Kirsti Pentti.
“Tuotteet on helppo viedä järjestelmään, ja koska kyseessä on pilvipohjainen palvelu, voi tietoja tarkastella etänäkin.”
GardenLiving avasi toukokuussa 2017 Espooseen myös viheralan lifestyle-myymälän, josta löytyy floristiikkapalveluiden lisäksi kasveja, ruukkuja ja sisustuselementtejä.
– Kun perustimme uuden myymälän, niin tarvitsimme tietenkin kassa- ja laskutusjärjestelmän. Siitä alkoi meidän ja Tehdenin välinen yhteistyö, Pentti sanoo.
Tehden tuli Pentille tutuksi GardenLivingin kirjanpitäjän suosituksen kautta. Kirjanpitäjä oli kuullut Tehdenistä sekä Tehdenin järjestelmästä muilta asiakkailtaan ja suositteli sitä myös GardenLivingille. Pentti päätti tutustua Tehdeniin hieman tarkemmin.
– Kilpailutin useampiakin vaihtoehtoja. Hyvin äkkiä kävi kuitenkin ilmi, että Tehden olisi sopiva kokoisellemme yritykselle. Keskustelimme Tehdenin myyjän kanssa, joka oli hyvin ammattitaitoinen ja ymmärsi hyvin liiketoimintamme tarpeet, Pentti muistelee.
– Tehden erottautui muista vaihtoehdoista modulaarisuudellan. Pystyimme ottamaan järjestelmän eri elementtejä käyttöön pikkuhiljaa. Tehdenillä oli myös oikein hyvä käyttöönottokoulutus, joka pystyttiin suorittamaan etäyhteydellä, hän jatkaa.
Tällä hetkellä GardenLivingillä on käytössään Tehdenin kuukausimaksullinen kassajärjestelmä. Järjestelmään kuuluvat kaikki tarvittavat laitteet, jotka Tehden toimitti GardenLivingille. Maksupääte on integroitu suoraan kassajärjestelmään, jolloin summa siirtyy kassasta automaattisesti maksupäätteeseen. Järjestelmän kautta onnistuvat myös esimerkiksi laskutus sekä varaston hallinta.
– Kassajärjestelmä on erittäin helppokäyttöinen ja nopea. Tämä tarkoittaa sitä, että pystymme palvelemaan myös asiakasta erittäin ripeästi, Pentti painottaa.
– Tuotteet on helppo viedä järjestelmään, ja koska kyseessä on pilvipohjainen palvelu, voi tietoja tarkastella etänäkin.
– Näemme järjestelmästä myös varaston arvon. Aina kun tuote myydään, vähennetään se automaattisesti myös varastosta. Pystymme seuraamaan tuoteryhmä- ja toimittajakohtaisesti sitä, milloin tietyt tuotteet ovat loppumassa ja olisi aika tilata uutta, Pentti avaa.
Järjestelmän helppokäyttöisyyden lisäksi Pentti on ollut erityisen tyytyväinen Tehdenin asiakaspalveluun. Palvelu on hänen mielestään ollut nopeaa, ammattitaitoista ja ystävällistä. Kysymyksiin on aina saatu vastaukset ja eteen tulleet haasteet selvitetty.
– Tehden on asiakaslähtöinen yritys, joka ottaa asiakkaan tarpeet hyvin huomioon. Myös hinta-laatusuhde on todella hyvä, Pentti sanoo.
– Meillä on erittäin hyvä kokemus sekä Tehdenin järjestelmästä että Tehdenillä työskentelevistä ihmisistä, Pentti toteaa.