Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Ari Pärnänen, Yöpuu Yhtiö: ”TietoAkselin ammattitaitoon voi luottaa”

Ravintola- ja majoitusalan yritys Yöpuu Yhtiö Oy:llä on kaksi hotellia ja yksi ravintola aivan Jyväskylän keskustassa. TietoAkseli vastaa yrityksen taloushallinnosta sekä palkanlaskennasta. Yhteistyö sujuu hyvin avoimessa ja luottamukseen perustuvassa ilmapiirissä. Erityistä kiitosta TietoAkseli saa asiantuntevuudestaan.

Yöpuu Yhtiön yrittäjinä toimivat Ari Pärnänen sekä vaimonsa Katriina Pilppula. Yrityksen nimi voi olla monelle jyväskyläläiselle vieras, mutta lähes kaikki tuntevat aivan kaupungin ydinkeskustassa sijaitsevat Hotelli Yöpuun, Hotelli Verson sekä Ravintola Pöllöwaarin, joiden toiminnasta Yöpuu Yhtiö vastaa.

– Meillä on yhteensä 154 hotellihuonetta ja työllistämme yli 50 henkilöä, Pärnänen kertoo.

“Konkreettinen hyöty on se, että he ovat auttaneet meitä kehittämään omia prosessejamme.”

Paikallinen ja asiantunteva toimija

Yöpuu Yhtiön ja TietoAkselin yhteistyö alkoi noin seitsemän vuotta sitten. TietoAkselin valintaan vaikuttivat muun muassa yrityksen paikallisuus sekä se, että Pärnänen ja Pilppula pääsivät keskustelemaan suoraan TietoAkselin yrittäjän kanssa. Nyt TietoAkseli vastaa yrityksen kaikesta taloushallinnosta sekä palkanlaskennasta.

– Olemme Katriinan kanssa paikallisia yrittäjiä. Yksi sisäänrakennettu asia toiminnassamme on ollut se, että haluamme asioida mahdollisimman paljon paikallisten yrittäjien kanssa. Kun halusimme vaihtaa taloushallintopalveluiden toimittajaa, niin ensimmäisenä mieleemme tuli TietoAkseli, Pärnänen muistelee.

– Meillä oli TietoAkselista jo etukäteen hyvä käsitys, joka vain vahvistui näissä keskusteluissa, hän toteaa.

Lisää aikaa asiakaspalveluun

Tällä hetkellä taloushallinnon palvelut toimivat sähköisesti ja rutinoidusti osana yrityksen normaalia arkea. Koko Yöpuu Yhtiö on ollut erittäin tyytyväinen TietoAkselilta saamaansa asiakaspalveluun. Asiat menevät rivakasti eteenpäin, ja ilmapiiri on avoin sekä luottamukseen perustuva.

“Asiakaspalvelu on ollut erittäin hyvää, ja ennen kaikkea TietoAkselin ammattitaitoon voi luottaa.”

– Konkreettinen hyöty on se, että he ovat auttaneet meitä kehittämään omia prosessejamme. Prosesseja järkeistämällä olemme pystyneet siirtämään aikaa rutiinitöistä asiakaspalveluun, Pärnänen sanoo.

– Olemme olleet todella tyytyväisiä heidän toimintaansa. Asiakaspalvelu on ollut erittäin hyvää, ja ennen kaikkea TietoAkselin ammattitaitoon voi luottaa. Voin itse suositella heitä varauksetta. He pystyvät varmasti palvelemaan kaikenkokoisia yrityksiä, niin pienempiä kuin suurempia, Pärnänen summaa.

TietoAkseli on tulevaisuuden tilitoimisto, joka tarjoaa laadukkaat tilitoimistopalvelut digitaalista taloushallinnon teknologiaa hyödyntäen.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.