TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKiinteistökehitysyritys Conorin Oy hyödyntää kohteidensa markkinoinnissa Talson toimitilat.fi-palvelua. Käyttäjäystävällisesti suunniteltu alusta tavoittaa Conorinin potentiaaliset asiakkaat aina kiinteistösijoittajista omaa toimitilaa etsiviin tahoihin.
Conorin keskittyy toimitilakiinteistöjen myyntiin, vuokraukseen ja kehittämiseen, ja yrityksellä on asiakkaita useissa Euroopan maissa. Viime vuosina Conorinin päätoimialoiksi ovat nousseet kiinteistökehittäminen sekä rakennuttaminen.
– Conorin on muuttunut kiinteistökehitysyritykseksi, sanoo yrityksen toimitusjohtaja Jani Haarala.
“Olemme havainneet, että joka kerta kun lehti ilmestyy, on kävijämäärä kohteissamme noussut saman tien.”
Nykypäivän pirstaloituneet ja useisiin eri kanaviin jakautuneet verkkomarkkinoinnin väylät luovat omat haasteensa potentiaalisten asiakkaiden tavoittamiseen myös kiinteistöalalla. Toimitilojen tarjoajat haluavat tietysti olla esillä sellaisissa kanavissa, jotka tavoittavat potentiaaliset asiakkaat parhaiten. Conorin onkin ollut Talson asiakas jo 1990-luvulta lähtien markkinoiden kohteitaan sekä toimitilat.fi-palvelussa että Vapaat Toimitilat – lehdessä.
– Satsaamme toimitilat.fi-palveluun, jota tuetaan lehdellä. Olemme havainneet, että joka kerta kun lehti ilmestyy, on kävijämäärä kohteissamme noussut saman tien, Haarala kertoo.
Haaralan arvion mukaan tällä hetkellä noin joka toinen Conorinin uusista asiakkaista löytää heidät toimitilat.fi-palvelun kautta. Hän kokee, että alusta on potentiaalisille asiakkaille luontainen kanava toimitilojen etsimiseen.
– Jotta asiakkaat voi tavoittaa kustannustehokkaasti, on valittava sellainen markkinapaikka, josta he hakuja luontaisesti tekevät, hän painottaa.
Conorin arvostaa Talson pitkäjänteistä ja sitoutunutta toimintaa. Yhteisten vuosien myötä toimijat ovat tulleet toisilleen hyvin tutuiksi, ja Talso ymmärtää Conorinin tarpeet.
“He panostavat siihen, että palvelu pysyy ajan hermolla.”
– He panostavat siihen, että palvelu pysyy ajan hermolla. Tämä tehdään kuitenkin käyttäjäystävällisesti, sillä jos asiakkaamme lähtisivät pois, ei palvelulla olisi meille mitään lisäarvoa, Haarala toteaa.
– Tällaisessa bisneksessä asiakkaan ymmärtäminen on ainakin meille toimijan kokoluokkaa tärkeämpi asia. Meille ei ole merkityksellistä niinkään se, kuinka iso vastapuoli on, vaan se, kuinka hyvin he meidän asiamme hoitavat, Haarala kiteyttää.