TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääEmpower on tehnyt yhteistyötä TOOLSin kanssa nyt yhteensä neljä vuotta. Yhteistyö keskittyy Empowerin hankintajärjestelmään liitettyyn TOOLSin verkkokauppaan ja punch out -liittymään. Aiemmin pitkälti manuaalisen hankintaprosessin automaatioaste oli vuonna 2019 jo 70 %.
– Empower toteuttaa älykästä yhteiskuntaa rakentaen ja ylläpitäen sen toimintoja 24/7, kertoo Empower Groupilla Procurement Managerina toimiva Mikko Aarrekoski.
– Rakennamme ja ylläpidämme tele- ja sähköverkkoja. Sen lisäksi teemme teollisuuden kunnossapitoa. Meillä on myös Tiedonhallintadivisioona, kertoo Empower Groupilla Procurement Specialistina toimiva Mirka Sarkkinen.
Ennen TOOLSin kanssa aloitettua yhteistyötä oli Empowerin hankintaprosessi hyvin pitkälle manuaalinen. Hankintaan käytettiin paljon henkilöstöresursseja. TOOLSin verkkokaupan ja punch outin kautta automaatioaste on noussut neljässä vuodessa noin kolminkertaiseksi. Vuonna 2019 automaatioaste oli 70 %.
– Hankintaprosessi lähtee liikkeelle siitä, että loppukäyttäjä tekee hankintaehdotuksen jossakin tilauskanavassa. Sen jälkeen hän voi muokata sitä ja lopulta lähettää sen eteenpäin. Kun tilaus hyväksytään, lähtee se automaattisesti toimittajallemme, Sarkkinen kertoo.
“Ne tavoitteet, joita punch outille ja verkkokaupalle on aikoinaan asetettu, ovat täyttyneet.”
TOOLS on toimittanut Empowerin uusimpaan huoltokeskukseen, Smart Factoryyn, tabletit. Työntekijät pystyvät tilaamaan niillä tarvitsemansa tarvikkeet ja varaosat suoraan TOOLSin verkkokaupan kautta.
– Ne tavoitteet, joita punch outille ja verkkokaupalle on aikoinaan asetettu, ovat täyttyneet. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä saamaamme palveluun. Sitä kautta voimme suositella tätä palvelua myös muille yrityksille, Aarrekoski toteaa.
– Kyllä, ehdottomasti, Sarkkinen komppaa.