TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääHappyOrNot tunnetaan hymiöistään ja niiden takana olevasta palvelusta, jolla voidaan tarkastella asiakas- ja työntekijätyytyväisyyttä. Kokemuksia.fi on tuottanut HappyOrNotille videoita useissa eri maissa. HappyOrNotin markkinointi- ja kehitysjohtaja Kirsti Laasion mukaan yhteistyökumppani on selvinnyt hyvin haastavistakin tilanteista.
Laasio kertoo asiakaskokemusvideoista olevan hyötyä etenkin kaupantekovaiheessa. Referenssivideoiden näyttäminen HappyOrNotin tuotteiden ja palveluiden hankkimista harkitseville asiakkaille saa heidät vakuuttumaan.
– Kokemuksia.fi on tehnyt meille videoita USA:ssa ja Kanadassa, ja Euroopan puolella Itävallassa, Italiassa ja Pohjoismaissa. Pian videoita ollaan tekemässä mahdollisesti myös muutamassa muussa maassa, Kirsti kertoo.
– Kokemuksia.fi on helposti lähestyttävä, ja heidän kanssaan on helppo asioida. Meidän tarpeemme videoille saattavat syntyä aika nopeastikin, eivätkä ne tarpeet ole täällä Suomessa. Kokemuksia.fi on ollut valmis lähtemään maailmalle, Laasio kertoo.
Yhteistyön aikana on jouduttu myös haastavien tilanteiden eteen. Kokemuksia.fi:n ollessa HappyOrNotin kuvaustoimeksiannolla USA:ssa kuvasryhmältä ryöstettiin kuvauskalusto ja kuvattu materiaali. Monta tuntia videomateriaalia menetettiin ja tuotanto jouduttiin aloittamaan alusta.
– Vaikka tilanne oli haastava, se hoidettiin meidän ja asiakkaidemme suuntaan niin hyvin, ettei kenellekään jäänyt mitään hampaankoloon. Selviytyminen haastavasta tilanteesta vahvisti uskoa siitä, että hyvä tästä tulee, Laasio kertoo.
“Heitä on helppo lähestyä, ja toiminta on joustavaa ja nopeaa. Tämä on näin asiakkaan kannalta mahdollisimman helppo lähestymistapa.”
Laasion mukaan Kokemuksia.fi on hoitanut suhteita HappyOrNotin asiakkaisiin kuten HappyOrNot olisi itsekin tehnyt. Hän kuvailee yhteydenpitoa yrityksen kanssa joustavaksi ja inhimilliseksi.
– Suosittelisin Kokemuksia.fi:tä muillekin. Yrityksellä on tarjota helppo avaimet käteen -tyylinen paketti. Heitä on helppo lähestyä, ja toiminta on joustavaa ja nopeaa. Tämä on näin asiakkaan kannalta mahdollisimman helppo lähestymistapa, Laasio tiivistää.