Kokemuksia.fi kertoo puolueettomasti yritysten asiakkaiden palvelukokemukset. Lue lisää.

TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI

Lue lisää

Primen avulla laaja kokonaisuus pysyy hallinnassa 

Lahden seurakuntayhtymään kuuluu viisi seurakuntaa, joilla on yhteisiä palveluja etenkin diakonia- ja kasvatustyössä. Seurakuntien palveluihin kuuluu monenlaisia tilaisuuksia ja toimituksia, joissa useiden henkilöiden panosta tarvitaan eri aikoina, myös valmisteluvaiheissa. 

Seurakunnilla ei aikaisemmin ollut tehokasta kanavaa, joka olisi koonnut yhteen kaikki tiedot toimituksista ja tilaisuuksista, sekä mahdollistanut yhteisen näkymän siihen, missä ja milloin kukin työntekijä liikkuu.

Ajan mittaan havaittiin selkeä tarve hankkia toiminnanohjausjärjestelmä, jonka avulla voitaisiin hallinnoida tätä laajaa kokonaisuutta keskitetysti yhdellä järjestelmällä. Järjestelmä tehostaisi ja helpottaisi seurakuntien päivittäistä toimintaa, varmistaisi tiedon virtaamisen ja resurssien koordinoinnin entistä sujuvammin. Eri toimintojen hallinta onnistuu keskitetysti Prime-toiminnanohjausjärjestelmällä.

– Kalenteripalvelujen lisäksi meillä on käytössä Primen diakonia- ja hautausosio. Hoidamme Primen kautta myös laskutuksen ja tilastoinnin kirkkohallitukselle. Se on hyvin laaja kokonaisuus, jolla hallitaan oikeastaan koko toiminta, kertoo Marilla Oslanus, Lahden seurakuntayhtymän sovellusasiantuntija. 

Pikkuhiljaa laajemmaksi

Prime tarjoaa helposti käytettävän kokonaisuuden, joka mukautuu joustavasti organisaation tarpeisiin. Lahden seurakuntayhtymä otti Primen alun perin käyttöönsä erityisesti kalenteritoiminnon vuoksi. Sittemmin järjestelmän käyttöä on laajennettu tarpeen mukaan.

– Kun Prime on hankittu vuosia sitten, tärkein on ollut kalenteritoiminto. Se, että kaikki ihmiset tietävät, missä pitää milloinkin olla, ja yhteisiin kalentereihin voidaan varata ihmisille aikoja. Siitä on pikkuhiljaa laajennettu myöhemmin eri toimintoihin, Oslanus toteaa.

Sujuva käyttökokemus varmistetaan

TSS Prime kehittää toimintaansa koko ajan. Asiantunteva tukipalvelu reagoi nopeasti asiakkaan tiedusteluihin, jotta järjestelmän käyttö on mahdollisimman mutkatonta ja ongelmatilanteet saadaan nopeasti ratkaistua. Oslanus kertookin olevansa lähes päivittäin yhteydessä Prime-yhteyshenkilöön.

– Aina kun tulee jotain kysyttävää, pystyn kysymään häneltä suoraan. Jos on ongelmia, sieltä saadaan pikaisesti vastauksia.

Lahden seurakuntayhtymälle Prime on osoittautunut hyväksi työkaluksi eri toimintojen yhdistettyyn hallintaan:

– Siihen nähden, kuinka paljon asioita pitää saada mahtumaan aina yhteenkin tilaisuuteen, järjestelmä toimii mielestäni oikein hyvin, Oslanus päättää.

Prime on joustava ja monipuolinen ohjelmistoratkaisu seurakunnille ja julkishallinnon organisaatioille.
Katso yrityksen tiedot

Lähetä viesti

    Saitko hyvää palvelua?
    Kerro se meille.

    Ilmianna yritys, josta sinulla on hyviä kokemuksia

    Kiitos viestistasi!
    Palaamme assian mahdollisimman pian.