TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääSuomalainen teknologiayhtiö Smartcart Oy on digitalisoimassa ostoskärryä. Yritys tahtoo ostoskärryn olevan kaupan asiakkaille paljon muutakin kuin ostosten kuljetustapa. Smartcartin toimitusjohtaja Petteri Heimanin mukaan Verkkokauppa.com Oyj on pystynyt vastaamaan kasvavan yrityksen tarpeisiin kasvun eri vaiheissa.
Smartcart tahtoo tehdä päivittäisestä ostamisesta helpompaa tuomalla verkkoasioinnin hyötyjä myös päivittäiseen kivijalkakauppaan. Yritys hankkii yhteistyökumppaniltaan Verkkokauppa.comilta älykärryihin tarvittavien komponenttien lisäksi myös henkilökunnan käytössä olevia IT-laitteita. Verkkokauppa.com on ollut Smartcartin komponenttitoimittaja lähes Smartcartin toiminnan alusta saakka.
– Tarpeemme olivat alussa vähän pienempiä, ja nyt ne ovat konsernin kehittyessä kasvaneet ja tarvitsemme isompia tilausmääriä. Verkkokauppa.com on ollut meille kehitysprosessin aikana hyvin sujuva kumppani, Heiman toteaa.
“Ylipäänsä kokemukseni mukaan Verkkokauppa.com on tavarantoimittajista puhuttaessa sieltä parhaasta päästä.”
– Toimintamme alkuvaiheessa tilasimme tiettyjä asioita suoraan Kiinasta, ja siihen verrattuna yhteistyö Verkkokauppa.comin kanssa on ollut ihan ultraloistavaa. Ylipäänsä kokemukseni mukaan Verkkokauppa.com on tavarantoimittajista puhuttaessa sieltä parhaasta päästä, Heiman miettii.
Heimanin mukaan yhteistyö Verkkokauppa.comin kanssa on vaikuttanut paljon Smartcartin arkeen. Koko Smartcartin toiminta seisahtuisi, jos yritykseltä yhtäkkiä loppuisi jokin komponentti. Sen vuoksi yhteistyön luotettavuus on tärkeää, ja Verkkokauppa.com on tämän luottamuksen kumppanuuden aikana ansainnut. Yhteistyöhön ei ole myöskään liittynyt erimielisyyksiä hinnoista.
– Emme välttämättä haluakaan puristaa sitä ihan viimeistä pisaraa kivestä irti. Kun kaikki muu toimii, niin silloinkin hintataso on totta kai tärkeä asia, muttei välttämättä se ainoa tekijä, Heiman mainitsee.
Vuonna 2014 perustettu Smartcart on toiminut yhteistyössä Verkkokauppa.comin kanssa lähes koko olemassaolonsa ajan. Luotettavaksi koetun kumppanin kanssa yhteistyötä jatketaan mielellään myös jatkossa.
– Olemme toimineet Verkkokauppa.comin kanssa nyt neljä vuotta, ja uskon Verkkokauppa.comin olevan mukanamme myös seuraavat neljä, Heiman summaa.