TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääKotisunin alue-edustaja Antti Matilainen sai ajokortin ja ensiautonsa vuonna 2009. Kun ensimmäisen renkaiden vaihdon aika koitti, Antti tarttui puhelimeen ja otti yhteyden Herttoniemen Vianorille. Siitä alkoi yhteistyö, joka on kestänyt aina tähän päivään asti.
Vianorin Antille tarjoama palvelukokonaisuus sisältää renkaiden vaihdot kaksi kertaa vuodessa sekä renkaiden säilytyksen. Etsiessään palveluntarjoajaa ensimmäistä kertaa, Antti kävi läpi runsaasti eri vaihtoehtoja.
– Olen tosiaan toiminut Vianorin kanssa pitkään. Täällä renkaani vaihdetaan syksyisin ja keväisin sekä varastoidaan aina yhdeksi kaudeksi kerrallaan. Lisäksi tarkistetaan, että renkaiden tasapainotus ja ilmanpaineet ovat kunnossa, Antti kertoo.
– Vianor erottui muista yrityksistä asiakaspalvelullaan ja nopeudellaan. Sehän on kiireiselle myyntiedustajalle kaikista tärkeintä, hän naurahtaa.
“Täällä on ollut aina helppo asioida, ja asiakaspalvelu on ollut alusta lähtien ensiluokkaista.”
Antin oli alusta asti helppo olla luottavaisin mielin Vianorin asiakkaana. Yritys on brändinä iso, ja se Antin mukaan myös näkyy.
– Täällä on ollut aina helppo asioida, ja asiakaspalvelu on ollut alusta lähtien ensiluokkaista. Mitä olen asennustöitä seurannut, niin myös ne on hoidettu erittäin ammattitaitoisesti, hän sanoo.
– Ajanvaraus on ollut aina helppoa. Vianorilta otetaan yleensä ensin minuun yhteyttä ja muistutetaan renkaiden vaihdosta. Sen jälkeen olen varannut minulle sopivan ajan joko netissä tai puhelimitse, hän jatkaa.
Positiiviset kokemukset jo lähes kymmenen vuoden ajalta ovat saaneet aikaan sen, että Vianoria voi huoletta suositella myös muille.
– Suosittelen lämpimästi. En lähtisi vaihtamaan kyllä mihinkään, Antti päättää.