TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääEasoft on toiminnanohjausjärjestelmä pienille ja keskisuurille asennus-, remontti- ja rakennusalan yrityksille. Käytännössä Easoftia käyttävät yritykset voivat hallinnoida kaikkea liiketoimintaansa liittyvää yhden järjestelmän avulla. Maventa Reskontravahti mahdollistaa sen, että Easoftin asiakkaat voivat seurata myyntilaskujaan suoraan Easoftista.
Easoftin avulla asiakas todella pystyy hallitsemaan koko liiketoimintaansa.
– Koko paketti – tarjouslaskenta, asiakashallinta, työmaiden aikataulutus, työajanseuranta, työtuntien laskutus, kannattavuusseuranta, työmaiden dokumentointi ja laskutus – on meillä yhdessä pilvipohjaisessa järjestelmässä, kertoo Joona Suomala, yksi Easoftin perustajaosakkaista.
Easoftilla on käytössään Maventa Reskontravahti. Kun asiakas luo laskun Easoftissa ja laittaa sen liikkeelle, kulkeutuu lasku Maventan kautta laskutettavalle asiakkaalle halutulla laskutustavalla. Sen jälkeen Maventa seuraa laskun tilaa ja lähettää tarvittaessa muistutukset ja perintäkirjeet.
– Kun meillä on Maventa, niin asiakas voi seurata myyntilaskujen saatavia ilman, että heillä on käytössään mitään toista palvelua. Toisaalta asiakas voi valita vapaasti sellaisenkin tilitoimistopalvelun, mihin meillä ei ole valmiita rajapintoja. Halutessaan asiakas voi hoitaa laskutuksen tietysti myös itse, Suomala sanoo.
Maventa mahdollistaa sen, että asiakkaan ei tarvitse päivittäistä toimintaa operoidakseen pomppia eri järjestelmien välillä. Yhdestä ja samasta paikasta voidaan siis lähettää laskuja ja nähdä, mikä maksun tilanne milloinkin on ja miltä laskutus näyttää kulloisenkin asiakkaan osalta.
– Reskontravahti toimii niin kuin pitääkin, osana Easoftia, Suomala kiteyttää.