TÄMÄN ASIAKASKOKEMUKSEN ON TUOTTANUT PUOLUEETTOMASTI KOKEMUKSIA.FI
Lue lisääSuomen suurin säästöpankki Oma Säästöpankki otti käyttöön Visma Signin, joka räätälöitiin ketterästi pankin brändi-ilmeen mukaiseksi. Sähköinen allekirjoitus takaa parempaa palvelua asiakkaille.
– Olemme erittäin hyvä valinta, jos asiakas haluaa henkilökohtaista palvelua konttorissa tai digissä, kehityspäällikkö Soile Riisiö kertoo.
Oma Säästöpankin slogan ”lähellä ja läsnä” toteutuu entistä paremmin, kun pankki otti käyttöön Visma Signin. Ennen fyysistä läsnäoloa vaativat dokumenttien allekirjoitukset voi hoitaa nyt etänä.
– Olemme pyrkineet siihen, että asiakas voisi digissäkin olla lähellä ja läsnä, Riisiö pohtii.
Visma Sign räätälöitiin Oma Säästöpankin brändin ilmeen mukaiseksi sujuvassa yhteistyössä koodaajien kanssa.
– Visma on palvellut meitä todella hienosti tässä brändiasiassa. Pienillä räätälöinneillä saimme pankille sopivan tuotteen, Riisiö kehuu.
– Turvallisuus on todella tärkeää ja sähköisissä palveluissa on ensisijaista huolehtia siitä. Visma Signin käyttöönotto oli meillä siinä mielessä helppoa, että se oli tietoturva-auditoitu heidän toimestaan.
“He toimivat erittäin ammattitaitoisesti ja kuuntelivat meitä asiakkaita.”
Oma Säästöpankki sai ensin testata räätälöityä Visma Signiä testiympäristössä. Kun se oli heidän puolestaan valmis, se vietiin tuotantoon. Riisiö kehuu prosessia todella ketteräksi.
– Dokumenttien allekirjoitusmäärät ovat koko ajan kasvaneet kuukausi kuukaudelta. Toki se on aiheuttanut sen, että mitä enemmän on käyttäjiä, tulee myös pieniä kehityspyyntöjä. Pienkehitystyö on Visman porukan kanssa jatkunut edelleen, Riisiö kertaa.
Hymyillen Riisiö summaa, että voi lämpimästi suositella Vismaa yhteistyökumppaniksi sähköisen asioinnin projekteihin.
– He toimivat erittäin ammattitaitoisesti ja kuuntelivat meitä asiakkaita.